Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Analytics and statistics

Favorire il dialogo istituzioni / esperti/scienziati/cittadinanza su temi complicati

Avatar: wecare wecare

Buon pomeriggio,
Si potrebbe prevedere di introdurre il Danish Board of Tecnology anche in Italia (v. https://tekno.dk/?lang=en)
Si può favorire il dialogo esperti/scienziati/ cittadini su temi ostici, apparentemente intrattabili.
Si tratta di favorire la c.d. Citizen science.

Confirm

Please log in

You can access with an external account

Share